به نام خدا                                                          

گزارش نامه: بازدید هیات مدیره انجمن و جمعی از تولیدکنندگان در و پنجره ایران از کـارخانجـات تولید یراق آلات در و پنجره شرکت کاله و شرکت هافنر تولیدکننده ماشین آلات پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم بنابـه دعوت شرکت WBH  نماینده برند کاله در ایران، مبنی بر بازدیـد از آخریـن دستـاوردها و نوآوری های تولیـدشان از هیـات مدیره انجمـن درخواسـت بعمـل آمده که از این کارخانجـات بازدید صورت پذیرد.1.jpg

در طـی بـازدیـد از کـارخـانـه کالـه ضمـن معـرفی  مجموعه که در غرب استانبول واقع شده اسـت ، کلیه مجموعه های تولیدی اعم ازتولید یراق آلات درو پنجره UPVC،آلومینیوم، قفل های درهای آپـارتمانی، اتـاقی کارگـاهی، قفـل های با امنیت بالا و گاو صنـدوق های مختـلف دیـدن بعمل آمـد. تمامـی این اقلام تولیدی درآزمایشـگاه های مجهـز وپیشـرفته شرکـت کـاله تست و آزمایش شده و سپس به بازار عرضه می گردد.

نکتـه قابـل توجـه در بازدید از کارخانه کـاله ضریب امنیت فیزیکی، حفظ و رعایت نکات مربوط به مبحث HSE را برای کلیه عوامل تولید من جمله بازدیدکنندگان مشروط بود که رعایت قوانین این حوزه به ظاهر ساده بسیار حائز اهمـیت اسـت و حفاظـت از تندرستی نیـروی کار و بهینه سازی محیط کار، از اهمیت شایان توجـه ای برخـوردار است.

 

2دراین مبحث سه اصل اساسی در پایه ریزی قوانین بهداشت حرفه ای هستندکه شامل محیط زیست (ENVIRONMENTایمنی (SAFETY)، بهداشت و سلامتی (HEALLTH)، در راستای فراهم آوری حفاظت و بالا بردن سطح سـلامت نیروی کار قابل ذکر می باشد.

در بازدید از شـرکت هـافنر در اصـل برنـد آلمـانی می باشد که توسـط  شـرکت مـرات ماشین خریـداری گردیده است وکلیـه  محصـولات هافـنر در حال حاضـر در ترکیـه با دانـش روز تخـصص آلمان و تکنسین های ترکیه تولید می گردد.

ماشین آلات جدید فول اتومات این کارخانه از نوع CNC  و 3,4,5 محور قابلیت های مخـتـلف و متفـاوتی برای تولید انواع پنـجره هـا UPVC آلومینـیوم و نمـا دراختیار تولیدکنندگان این صنعت می باشد.

 

 

3 4
5 6
 7

 

 

                                                                                                                  

 

 

                                                                                                                                        

                           

 

 

   

                                          

 ;  &nbsp

 ;  &nbsp