IMG 20230311 WA0004    به نام خدا

                                                                                  

                 هفتمین مجمع عمومی عادی سالیانه 1401

انتخاب اعضای هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان دروپنجره ایران

 

مجمع عمومی «انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان دروپنجره  ایران» به‌منظور ارائه گزارش عملکرد و انتخاب هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن برگزار شد.

هفتمین مجمع عمومی «انجمن صنفی تولیدکنندگان دروپنجره  ایران» به‌منظور ارائه گزارش عملکرد و انتخاب هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن بهمن‌ماه 1401 برگزار شد. در این نشست که در محل دفتر انجمن برگزار شد، اعضاء و هیئت‌مدیره انجمن، نماینده وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، اصحاب جراید و نشریات و... حضور داشتند.

در ابتدای این نشست نماینده وزارت کار و امور اجتماعی که مراحل مختلف جلسه را زیر نظر داشت در مورد رعایت موارد قانونی و روند برگزاری انتخابات تذکرات لازم را ارائه کرد. وی در ادامه از حاضران خواست تا با بالا بردن دست، رای خود را درباره تائید افراد حاضر در پنل هیئت‌رئیسه و موافقت با نامزد شدن آن‌ها در انتخابات اعلام کنند. پس از استقرار هیئت‌رئیسه جلسه در جایگاه، نماینده وزارت از آنان خواست تا از بین خود یک دبیر و یک منشی برای انجام کارهای هیئت‌رئیسه انتخاب کنند.

پس از شروع رسمی جلسه، وحید جلالی‌پور، دبیر و نایب‌رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان دروپنجره ایران، گزارشی از عملکرد انجمن در سال گذشته به شرح زیر ارائه داد:

  • جمع‌آوری متون استاندارد مرتبط با صنعت درو پنجره یوپی‌وی‌سی و شیشه دو جداره و نصب آنها در قالب یک بسته در دسترس همگان بصورت سی دی ها ی آموزشی قرار گرفته است.
  • تدوین پیش‌نویس 30 مورد تدوین راهنمای اجرای نصب در و پنجره ساختمانی یوپی‌وی‌سی در نتیجه همکاری مرکز تحقیقات راه، ساختمان و مسکن.
  • طراحی جدید و بروز رسانی سایت اینترنتی انجمن کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره ایران.
  • حضور در نمایشگاه تخصصی درو پنجره برای اعضای و اختصاص سالن به اعضای انجمن.
  • حضور در سمینارهای روز اسکان بشر،سمینار انبوه‌سازان و استفاده از منابع تولیدی استاندارد صنعتی در پروژه‌های انبوه‌سازی و سمینار حقوق در صنعت ساختمان،
  • بازدید از کارخانه‌های عضو انجمن به منظور هم اندیشی و بررسی عملکرد در اتخاذ تصمیم برای بهبود راهکارهای مناسب روش تولید از لحاظ کمی و کیفی،
  • حضور و بازدید انجمن از نمایشگاه در و پنجره شیشه Tuyap ترکیه
  • بررسی شکایت‌های ارائه‌شده به انجمن و تلاش برای حل و فصل آن حداقل بیش از 70 مورد،
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین انجمن با موسسه مشاوره و حقوقی دادبان (با موضوع مشاوره نسبت به کلیه های مسایل حقوقی ،اداری، استخدامی میباشد و همچنین تنظیم نامه ها و پیگیری اخذ مجوزهای لازم در طول مدت تفاهم نامه و در نهایت راه اندازی واحد کمیسیون حل اختلاف و داوری برای ایجاد صلح و سازش فی مابین دعوی انجام پذیرفت .
  • تعامل و رایزنی با وزارت صنعت معدن تجارت در خصوص نظارت انجمن بر واردات یراق آلات
  • حضور هیئت مدیره انجمن در جلسات نشریه 55 سازمان برنامه به عنوان عضو ناظر
  • حضور در نمایشگاه ایران پلاست
  • حضور در جلسات کمیته بازرگانی فنی استاندارد(تدوین استانداردهای یراق آلات، بازنگری استاندارد معیار مصرف انرژی "برچسب انرژی" در اختیار سازمان قرار داده است.
  • مصاحبه هیئت مدیره انجمن با مجله عصر ساختمان و خبرگزاری صما
  • بررسی و مطالعه در خصوص ماده اولیه 65s
  • جلسه با مدیران صنعت یراق آلات
  • جلسه با انجمن تولیدکنندگان پروفیل یو پی وی سی ایران

 

در ادامه جلسه، پیمان خلیل‏‌زاده، بازرس انجمن نیز گزارشی از ترازنامه مالی سال گذشته انجمن ارائه داد و برخی از مطالبات و انتظارات اعضا از هیئت‌مدیره را مطرح ساخت. خلیل‌زاده در این گزارش، صورت‌های مالی و ترازنامه و همچنین صورت منابع و مصارف انجمن را به اطلاع اعضاء انجمن و حاضران رساند.

در ادامه جلسه، زمان انتخاب 7نفر عضو هیئت‌مدیره (دو نفر علی‌البدل) و دو نفر بازرس انجمن (یک نفر علی‌البدل) فرارسید و تعدادی از حاضران کاندیداتوری خود را برای تصدی این سمت‌ها اعلام کردند.

پس ‌از معرفی و اعلام اسامی نامزدهای عضو هیئت‌مدیره و سمت بازرس انجمن، رای‌گیری به‌صورت مخفی انجام شد که درنهایت آقایان سید رضا اخوان دستمالچی، وحید جلالی پور، حمیدرضا سیدی فر، رضا کاظمی، عبدالله انصاری، حسن معماری و علیرضا صدقی نسب به‌عنوان اعضای اصلی و آقایان امیر حسین اسماعیلی خانی و محمد علی صفائی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. خانم آزیتا مهندس و آقای پیمان خلیل زاده نیز به‌عنوان بازرس اصلی و آقای حسین محمدی نیک به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

گفتنی است،در اولین جلسه هیات مدیره بعد از مجمع با عنوان تعیین سمت و برنامه ریزی های انجمن در سال جدید برگزار گردید،در ابتدای جلسه تعیین سمت بر اساس رای گیری حضوری بین اعضای حاضر جلسه صورت پذیرفت وبه شرح زیر اعلام گردید:

-آقای مهندس سیدرضااخوان دستمالچی (رئیس هیئت مدیره)

-آقای مهندس وحیدجلالی پور         (نائب رئیس و دبیر انجمن)

-آقای مهندس حمیدرضاسیدی فر       (خزانه دار)

-آقای مهندس رضاکاظمی             (عضو هیئت مدیره)

-آقای مهندس عبداله انصاری        (عضو هیئت مدیره)

-آقای مهندس حسن معماری           (عضو هیئت مدیره)

-آقای مهندس علیرضاصدقی نسب       (عضو هیئت مدیره)

-آقای مهندس امیرحسین اسمعیلی خانی(عضوعلی البدل اول هیئت مدیره)

-آقای مهندس پیمان خلیل زاده      (بازرس اول )

-سرکار خانم مهندس آزیتا مهندس    (بازرس دوم)

-آقای مهندس حسین محمدی نیک     (بازرس علی البدل)

و در ادامه جلسه هیئت مدیره گفتگویی بر مباحث برنامه ریزی ایجاد گردهمایی و هم اندیشی اعضاانجمن جهت رشد و ارتقا کیفی صنعت در و پنجره و کمیسیون و کمیته های تخصصی انجمن صورت پذیرفت.

IMG 20230311 WA0003

 IMG 20230311 WA0000

 

 

 

IMG 20230311 WA0002

 

 

 

IMG 20230319 WA0000